
Vážení klienti, pokud nedojde k dalšímu omezení pohybu občanů kvůli probíhající celostátní karanténě, bude na Animal Clinic zahájen omezený provoz od pondělí 30.3.(po-pa 10-18h).
Budeme primárně kontaktovat všechny klienty, kteří mají termíny na chirurgické zákroky (v první fázi termíny 15.3.-do 1.4.). Pokud Vás nezastihneme, kontaktujte prosím nás prostřednictvím e-mailu. Naším cílem bude provést řádově 2-3 plánované ortopedické zákroky denně a 2-3 komplexní diagnostiky denně (CT, RTG, endoskopie etc). A to do vyčerpání zásob (desinfekce, materiálu, léků). Pravděpodobně budeme v tomto režimu schopni operovat cca 2 měsíce a doufáme, že se situace se zásobováním do té doby zlepší.
Ambulance bude k dispozici pouze pro neodkladné a závažné případy. Který případ patří do této kategorie rozhodne veterinář na základě předcházející telefonické konzultace. PROSÍME TEDY KONTAKTUJTE NÁS VŽDY TELEFONICKY, NEŽ VYRAZÍTE NA KLINIKU. Banální případy budeme v první instanci řešit distančně, tedy pouze výdejem léčiv/diet atd. a teprve když nedojde k rychlému zlepšení stavu bude případ považován za závažný. Z důvodů dodržení minimálního kontaktu musí klienti počítat s tím, že budou neodkladní pacienti minimálně do druhého dne hospitalizováni. Důvodem je provedení diagnostiky a prvotní stabilizace bez nutnosti následných kontrol a přítomnosti dalších osob. Rovněž bude do druhého dne hospitalizován KAŽDÝ PACIENT PO CHIRURGICKÉM ZÁKROKU. Tím odpadá kontrola s majitelem následující den. Bez toho není možné poskytnout Vašemu zvířeti náležitou péči. Pacienty po diagnostických zákrocích (CT, RTG, endoskopie) budeme vydávat ve stejný den, hospitalizace není nutná. Předpokladem pro řádné ošetření je přátelská povaha Vašeho psa/kočky. Agresivní jedince bohužel nelze takto ošetřovat, v krajním případě je budeme muset sedovat ve venkovních prostorách kliniky nebo řešit distančně. PROSÍM INFORMUJTE NÁS PŘEDEM, POKUD JE ZVÍŘE NEZVLADATELNÉ. Před návštěvou kliniky obdržíte e-mailem anamnestický formulář, kde zodpovíte patřičné otázky k anamnéze zvířete. To následně urychlí naši komunikaci a omezí kontakt veterináře a klienta na absolutní minimum. Pacienty budeme přebírat ve venkovních prostorách kliniky. Na kliniku je v době pandemie neoprávněným osobám vstup zakázán. Nejsou tak k dispozici ani toalety, myslete na to, než k nám vyrazíte. Čekací doba by ovšem měla být v řádu minut, dostanete přesný čas kdy dorazit. Pakliže se na dvoře kliniky budou nacházet více než tři osoby, které budou dodržovat mezi sebou odstup více než 2 metry, musí ostatní klienti vyčkat v autech před klinikou, než je recepční vyzve telefonicky. Platby budou probíhat výhradně kartou v době karantény neakceptujeme hotovost. Větší operace se budou hradit převodem (záloha den před zákrokem a doplatek v den vydání pacienta).
Další upřesnění provozu kliniky budeme průběžně zveřejňovat na FB a webu kliniky. Děkujeme za pochopení